YaBB - Yet another Bulletin Board

Welcome, Guest. Please Login or Register

Home English Norsk HelpLoginRegisterSearch  

Pages: 1 ... 3 4 5 
Send Topic Print
Begivenheter (Read 1951063 times)
Reply #1 - 05/04/11 at 00:44:30  

Administrator   Offline
YaBB Administrator
Welcome to My Bulletin
Board
Oslo

Top Gear Live in Oslo

26. mars 2011

Fantastisk spektakulært show som overgår alt av motorsportsbegivenheter jeg tidligere har sett. Her er alt fra presisjonskjøring (lukeparkering til minste millimeter), jenter som fyrer opp fakler fra turbotrykksstikkflammer, til engelsk fotball med Reliant Robin trehjulsbiler. Bare den engelske humoren alene var verdt pengene. Programlederne Jeremy Charles Robert Clarkson (Jezza), Richard Mark Hammond (Hamster) og James Daniel May (Captain Slow) integrerte engelsk humor med norsk arv på en briljant måte. Håper de kommer tilbake neste år!

Fra programmets del om opphavsrett (copyright):

• Jeremy Clarkson: I am right, and not at all reserved
  • Richard Hammond: I have rights too, you know
  • James May: Quite reserved most of the time
« Last Edit: 11/24/11 at 01:09:50 by Administrator »  

TopGear-Live.jpg (33 KB | 642 )
TopGear-Live.jpg

IP Logged

03/16/11 at 03:08:25  

Administrator   Offline
YaBB Administrator
Welcome to My Bulletin
Board
Oslo

Ski-VM 2011

Så er omsider Ski-VM 2011 i Holmenkollen avsluttet. Norge stakk av med 20 medaljer totalt, herav 8 gull. Personlig fikk jeg ikke til å reise til kollen denne gang, men derimot var jeg på de spektakulære offisielle medaljeseremoniene som ble holdt på Universitetsplassen i Karl Johans gate. På det meste var det her samlet ca 120.000 mennesker (det var helt rått)!

Munch i snø og is

Mer enn 500 tonn med snø og hele 45 kubikk med is skulle til for at 8 kunstnere skulle fritt tolke noen av Edvard Munchs berømte verker. Bilder og statistikk av Ski-VM er lagt up på LiavaagWiki (selvfølgelig).

Medaljeoversikter og bilder fra medaljeseremoniene:.
« Last Edit: 11/24/11 at 01:10:24 by Administrator »  

Ski-VM-2011.jpg (71 KB | 737 )
Ski-VM-2011.jpg

IP Logged

Pages: 1 ... 3 4 5 
Send Topic Print